نوشتنم نمیا‌د...

1-       اما دوست ندارم فاصله بیفته بین من و نوشتن. مثه همون وقتا که دوست ندارم فاصله بیفته بین من و تو. میام و یه چیزی رو بهونه می‌کنم تا برام حرف بزنی. فرق هم نمی‌کنه موضوعش چی باشه. فرق هم نمی‌کنه نظر تو چی باشه. فرق هم نمی‌کنه چی میگی. راستشو بخوای خیلی وقتا اصلا به حرفات هم گوش نمیدم. فقط آهنگ صداتو می‌خوام بشنوم. همین!

2-       نمرات امتحان میان ترم بچه ها رو که مرور می‌کردم، دیدم نمره‌ی اول مال یه دانشجوی کلیمیه. اونم با اختلاف بیش از ۵  نمره با نفر دوم. حالا  شما برید پاک کن بردارید اونجا رو از روی نقشه پاک کنید!

3-       یه جایی هم خوندم که "عشق" چیزیه که یهودیا اختراع کردند تا پول سکس ندهند! ( البته این روزا که مطابق فتوای علمای عظام ـ  که دینشان معلوم نیست ـ  سکس عاشقانه  با هر که دلت خواست! "حق مالکیت بر بدن"  نام گرفته و شرعاً مجاز  بلکه مستحب می‌باشد! ......  و اما مسئلتن: حالا حکم شرعی این قوم همیشه عاشق چیه؟ لا‌اقل یه عٌده ای چیزی قرار بدین. مثلا ماهی چند بار عاشق شدن جایز ـ مباح ـ مستحب می باشد؟ صد البته که این حکم مکروه و حرام ندارد!)

4-       به نظر شما توی هنگ کنگ و چین موقع سوشی خوردن میشه  نایب الزیاره شد؟ یه نفر اونجا گفته میخواد نایب الزیاره‌ی ما بشه!

5-       دیشب از شب تا صبح خواب مار می دیدم. یکیش یه مار کبرا ی خیلی بزرگ بود. یاد کلفتی گردنش که می‌افتم الان وحشت می کنم! کسی میدونه تعبیرش چیه؟

6-       هی ....... حالا من هیچی نه وگو ا‌م. تو نه وخوای برگردی؟!!!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
روزنه شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:41 ب.ظ

من روح خبیث کیوون بیدم و میگم که مار هم ثروته و هم دشمن.
فرق وکوله!!!
منکه از یهود جماعت جز قدرتهای متا فیزیکی زیاد و اعتقادات قوی چیزی ندیدم.

سوگل شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

weblog e ghashangi dary be manamm sar bezan khoshhal misham bye

تامی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
خیلی خوب مینویسید
با تبادل لینک موافقید
موفق باشید

نرگس شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

مار دو تا تعبیر داره یا به پول زیادی میرسی یا یه دشمن داری...تا اونجا که من میدونم...
عشق عشق عشق عشق...چند بار از روش بنویسم... چند بار بنویسم تا یاد بگیرم معنی اش رو...این حرفا قداستش رو میبره زیر یه علامت سوال گنده... کاش بشه به جای پاک کردن نام کشورشون با پاک کن این عقاید مسخره رو پاک کرد که البته ربطی به قومیت نداره...همه جا با این کلمه ع ش ق بازی میشه... باهاش بازی میکنن چون رسیدن بهش شجاعت میخواد..ندارن اما...

[ بدون نام ] شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

منم خیلیا رو می شناسم که هفته ای دو بار عاشق میشن!

نثرما شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ب.ظ http://nasrema.blogspot.com

سلام
اینبار من هیچی نمی گم چون اگه لب به سخن باز کنم سر برود!

مهتاب شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

حالا ای که و گفتی یعنی چه؟!!!

فرید یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام مهتاب خانم
بازم قشنگ و عالی بود به ما سر بزنید
خوشحال می شم موفق باشی

لیلا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ب.ظ http://hoorshad.blogfa.com

سلام جالب بود

bacchus یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ http://pink-pride.persianblog.com

خواستم خوابتو تعبیر کنم که دیدم قبلا تعبیر شده!

بابک یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام تا اونجا که من میدونم مار در خواب دشمنه اگه اونو کشتی بر دشمنت فائق می شی
در مورد کلیمیا هم باید بگم ما ایرانیان با اونها رابطه خوبی داشتیم و اگه الان هم یه چراغ سبز بهشون نشون بدیم جونشون را فدا میکنن. اونوقت این عربها خواب خلیج عربی را هم توی خواب هفتمشون هم نمی بینن چون تا زمانی که ما با اسراییل بد باشیم امریکا اذیتمون میکنه و همه را بر ضد ما میشورونه

صفورا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ب.ظ

فکر کنم تو مامانت شبی خواسته تو رو بزاد رفته روی طاقچه نشسته و تو رو ترکوند.
خانوم تو رو خدا اون روی سگم رو بالا نیار و دست از این چس مامانیهات بردار. ناسلامتی تو دیگه سن وسالی ازت گذشته وباید به فکر شوهر و اینجور چیزا باشی.
ناراحت نشو من دارم واقعیت رو میگم.
بابا تا ترشیده نشدی باید یه فکری بکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد