ترانه‌های من ( با کمی تاخیر )

این اولین بازی وبلاگیه که من توش شرکت می‌کنم. اونم برای اینکه از سوی راوی عزیزم دعوت شدم. راستش از اون که فکر میکردم سخت‌تره چون من با هر آهنگی که بشه اسم آهنگ روش گذاشت، حس می‌گیرم و میرم توی عرش. تا اینکه یه خروس بی‌محل پیدا بشه و منو برگردونه روی فرش!

مینوی عزیزدرست میگه که توی هر شرایطی آدم یه جور آهنگ رو می‌طلبه. اما اینا تیکه‌های ترانه‌هایی هستند که من همیشه دوستشون دارم:

احسان خواجه امیری:

 

- اگه دستم به جدایی برسه

اگه دستم برسه به آسمون / با ستاره ها قیامت می کنم / نمیذارم کسی عاشق نباشه / ماهو بین همه قسمت می‌کنم ....

 

 

سیاوش قمیشی:

 

ـ من همون جزیره بودم، خاکی و صمیمی و گرم / واسه عشقبازی موجا قامتم یه بستر نرم .....

 

ـ میدونم می‌بینمت یه روز دوباره / توی دنیایی که آدمک نداره ....

 

ـ اگه محبوبه رو تو گلدون بذارن / همه اطرافشو خار و خس بکارن / اگه دیوار بکشند دور وجودش / اگه تهمت بزنن به تار و پودش ....

 

 

محمد اصفهانی :

 

ـ امشب در سر شوری دارم / امشب در دل نوری دارم / باز امشب در اوج آسمانم / باشد رازی با ستارگانم

 

علیرضا افتخاری :

 

ـ روی تو بهشت برین / موی تو بنفشه ترین زنجیر پای دل ...... ( آلبوم نیلوفرانه )

 

ابی:

 

ـ کی اشکاتو پاک می‌کنه شبا که غصه داری / دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری / شونه‌‌ی کی مرهم هق هقت میشه دوباره  .........

 

مارتیک:

 

ـ چه به وقت آمدی ای عشق / وقتی که دل به عزا نشانده بودم

روزگار ماندنت کم بود و کوتاه /  شب و روز و ساعتی بود گاه و بیگاه 

مثل یک رگبار تند در شب مرداب / خنکایی آمد و چند لحظه نم داد ....

 

 

میدونم تقلب کردم و از هفت تا بیشتر شد ولی این شعر شادمهر رو هم خیلی وقتا زمزمه می‌کنم: می‌خوام برم، پا ندارم/ می‌خوام نرم، جا ندارم / گریه کنم دل ندارم / داد بزنم، نا ندارم ....... یا این تیکه از شعر مهستی رو که میگه: دنیا که اینجوری نمی‌مونه همیشه / یه روز میای میگم نمی‌خوام و نمیشه …………

 

 

برای جفنگترین‌ها هم که نمونه زیاده مثل این جدیده که میگه : " خوشمزه تری از کرانچی"!  یا  " من که ازت چیزی کم نذاشتم  / فقط پرادو دو در نداشتم " !

 

 

هر کی توی این لیست بغلی منه و هر کی میاد اینجا رو میخونه از طرف من دعوته به این بازی. بخصوص جناب اسد علیمحمدی و دکتر حسین "نثر ما" و دو تا نرگس خانمها و لاله خانم!

 

پ.ن۱: یه کمی از تاخیرش دست من نبود. صفحه بلاگ اسکای باز نمی‌شد.

 

پ. ن ۲: این یک درخواست رسمی کمکه:‌ آقا ما بعد از عمری یه آرایشگر درست و درمون پیدا کرده بودیم که وقتی از آرایشگاه برمی‌گشتیم ابروهامون لنگه به لنگه نبود. زد و لاتاری برنده شد رفت آمریکا. حالا ما موندیم شب عیدی با این ابروهای پاچه بزی چه کنیم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آونگ خاطره های ما دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ

مهتاب جون مرسی که دعوتم رو قبول کردی
همه تقلب کردیم کار تو تنها نیست

اون بند آخرو بگو که واویلاست .. بگو حالا لاتاری آتاریت چی بود اینوقت سال

بنده خدا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

ژس آهنگ نداره وبلاگتون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد