تحویل بازار

mehboba...mehboba  یکی از آهنگهای معروف هندیه که حتماً شما هم اونو شنیدید. توی فیلم شعله؛ یادتون اومد؟  من با این که اینجا تی وی ندارم ولی ۳ باری که خونه دوستام تی وی دیدم این آهنگو گذاشته. این یعنی که این آهنگ هیچوقت قدیمی نمی‌شه. چرا؟

چرا نداره که! واسه این که کلاً همه‌ی mehboba ها همینجورین دیگه! (به سبک قرائتی : یه نوشابه‌ای برا خودتون باز کنین..)

نصف صفحه‌های روزنامه‌های روز یکشنبه اینجا آگهی‌هاییه که آقایون و خانمها برای همسریابی میدن. بهش میگن:   Matrimonials . توش قد و وزن و شغل پدر و درآمد آقا داماد یا عروس خانم درخواستی هم ذکر شده. برام نوشته‌هاشون جالب بود. دقیق شده بودم توی آگهی‌ها که یه دفعه راتان گفت: دنبال چی می‌گردی دو ساعته؟ من که بهت خیلی وقته پیشنهاد دادم!  می‌خواستم حالشو بگیرم؛ گفتم: من دنبال یه بی‌سواد می گردم. از آدمای تحصیل کرده متنفرم. گفت: باشه پس من همه‌ی مدارکمو پاره می‌کنم می‌ریزم دور!  

سارا می‌گه خاله جون تو مهره مار داری. فکر کنم منظورش این بود که حالا همچین مالیم نیستی! و گر نه برای این که یه پیرمرد هندی بل بل گوش عاشق آدم بشه؛ باید مهره مار همراهت باشه یا نعل اسب همراهت نباشه ؟

پ.ن:‌ و به این ترتیب من رسما هندی شدم  ( یه فاتحه‌ای قرائت کنین...)!

*راستی این عکسا واسه شما باز می‌شه؟

نظرات 11 + ارسال نظر
سیاورشن جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام ...هندی شدنتان را با تغییر رنگ وبلاگتان هم نشان دهید .خسته شدم از این رنگ سرد و بی روح
عکس باز نمی شود.

سیاورشن عزیز: این قالب جدید؛ این هم لینک عکس:
http://www.sharemation.com/mehboba/indiana.JPG?uniq=-ao2c4b

نرگس جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

نه باز نمیشه :((
عجب عاشق سینه چاکی بابا خانوم دکتر...همه مدارکشو بخاطر شما میخواد بریزه دور:)))‌ این یعنی همه شعور اونا تو مدرکشونه:دی

سینه چاکیست ناگفتنی! باید یه عاشق هندی گیرت بیاد تا بفهمی ...

امیرمحمد جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://megastar.blogfa.com

یادآن دویدنهای بی وقفه توی کوچه های بی خیالی
یادآن فصل رفته ی تفنگهای چوبی
................................. .

حسین جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://nasrema.blogspot.com

سلام
دوباره پس از مدتها آمدم خانه ی شما.کلی عوض شدید.هم اخلاقی هم کتابتی! نظام جملاتتان هم جور دیگری نشان می دهد.گاهی محاوره گاهی رسمی گاهی هم تردد بینابینی. نمکی تر اما جذاب تر.رشد و بالندگی مفهومی نوشته هاتون به عیان هویداست هرچند گاهی به دلیل تنهایی و کمبود های غربت یه نمه آسیب هم دیده ولی برای من که ییهویی از خونه قبلی تون اومدم اینجا.این شاهکار تصویر یتونم که دیگه نگو و نپرس! می ترسم چیزی بگم یا بنویسم اونوقت بهانه بشه برای مصداق برخی نوشته های خردادیتون.
راستی این دوش دیدم که .... را هم دوبار خوندم ... جالب بود.
علی ای حالٍ از آنجا که تهران نباید بی حجت بماند شاید همزمان با مهاجرت شما ما از اصفهان رجعت کردیم رجعت کردنی و باقی قضایا.
اگر خواستید مرحمتی بنمایید و خبری از سلامتی بدهید به دلیل عدم مراجعات به وبلاگستان مرا با میل قرین لطف کنید که به قول خودتان زیاتی پاسخ من طول نکشه.
روزتان مبارک

سلامممممممممم .......
بقیه اش باشه میل می زنم براتون.
فقط این که کمبودهای نوشته هام قبول چون خیلی وقت نمیذارم براشون و اگه بدونید چقدر تایپ کردن اینجوری سخته ....

بابک شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ

عکس باز میشه ولی نصفه ! فکر کنم راتان اشتباها به جای مدرکاش نصفه بالای عکس شما راپاره کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کلی خندیدم بابک جان...

نرگس شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ

:)) عجب عکسی...من از این لباسا میخوام... :(... حسودی ام شد :دی
براتون آواز هندی هم میخونه خانم دکتر :دی ؛) ای نفضای توی عکس به گمانم می طلبه یه همچین چیزیو :دی

داستانک شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://dastanak.tk

عکسی باز نشد..!

لاله یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.rozlaleh.net

وایییی خدایا چه ترکیب رنگ قشنگی. قرمز روی سبزه های سبز تیره با پوست سبزه. خیلی نازه کاش می شد سرش رو هم ببینیم.
این خونه جدید هم خیلی نازه. مبارک باشه.
درمورد آدرس خونه ی من باید بگم که آدرسش اینه خانم دکتر:www.rozlaleh.net
پس شما هم باید این آدرس رو تو لینک اسم من وارد کنین تا باز بشه.
البته اگه دوست داشتین دوباره به من لینک بدین.

بابک دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

خانم دکتر وقت بخیر
رنگه قالبتون را عوض کردین به سلامتی. از تاثیر هنده معلومه چون همرنگ فلفل هندیه ؟(فلفل سیاه هندی)!!!!

رهگذر دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://sharhnameh.blogfa.com

با مطلب زیر بروزم:
هجدهم تیر امروز هشت ساله شد.این طفل معصوم که تاکنون ....

. جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ق.ظ

بله این عکس اینجا که باز میشه عکس خودتونه؟
برای جواب میام همین جا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد