jhoom baraber jhoom

امروز با ابتیی که دختر خوب و مهربونیه رفتیم سینما. برای این اوضاع در به داغون روحی من فیلم مناسبی بود.  jhoom baraber jhoom یعنی همه چیو فراموش کن فقط برقص!  

آقا اگه این پروفسور میذاشت ما خیلی خوش میگذروندیما.... البته مسئله اساسی اینه که اونم میخواد خوش بگذرونه منتهی مدلش فرق می کنه و ما همش باید در حال حالی کردن بعضی مسائل به ایشون باشیم!  مثلا این که آقا شما هم مثل بقیه برای من دوست هستی؛‌ به همین قناعت کن دیگه. اما اون میگه یه چیز بالاتری از دوست. پرسیدم: آخه این بالاتر یعنی چی؟ شما به خاطر کمکهایی که به من کردید برای من مهمترید ولی بعنوان یه فرند. میگه : قبول فرند.

فردا صبح یه مقاله میذاره روی میزم با این عنوان :

! Just Friendship , Just Sex *  

خدایی آدم میمونه از  سه چیز این هندیا:

عشقشون؛ توجیهاتشون و روشون!

* مقاله شامل نظرات کسانیه که معتقدند صکص میتونه بعنوان ابزاری برای ابراز شدت علاقه دو دوست به هم باشه نه فقط برای کسب لذت ! 

نظرات 3 + ارسال نظر
محرمانه - بلاگفا دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://top-secret.blogfa.com

یک مشت تو بینی. من تو تهران مشکلو اینجوری حل می کنم. شما مختارید ۰۰۰

نرگس سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

:)) ای خدا!!... بابا این عشق هندی اخر کار دستتون نده دکتر :))... من هنوز هم پیشنهاد میکنم بری رقص هندی یاد بگیری ؛)

بابک سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ

خدا بخیر کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد