مگه چیه؟ عنوان نداره!

اینجور وقتا، فقط دلت می‌خواد به یه چیزی گیر بدی. فرقم نمی‌کنه گیرش به چی و از چه نوعی باشه.  بستگی داره  کدوم دم دست‌تر باشه! بذار ببینم....... اوم م م ..... همکارم آقای دکتر "ب ل" چطوره؟ نه بابا اشتباه نکنید. این اون سگه،  بل  نیست که!  هر چند تا حالا چند بار هم پاچه من رو گرفته. ولی این بل با اون بل یه کمی فرق می‌کنه. تازه شم امروز کلاس نداره. بخشکی شانس!

...... کلاس امروزم هم که با ورودی‌های جدیده!  بی‌خودی که نمی‌شه به اونا گیر داد. تازه اولین روزه که با من درس دارند طفلکی‌ها!

نوچ! ...... هیچکی دم دست پیدا نمی‌شه. عوضش این چند ساعته که از راه رسیدم، گیر دادم به خوردن! اینم در نوع خودش گیره دیگه! ماکارونی، انگور، دو تا کاسه توت و  پسته و بادوم. اونم از نوع هندیش! حالا هم که یه کپسول فیفول!

راستی کچل! دیدم امروز دلم بهونه می‌گیره، گفتم  گیر بدم عاشق بشم. خودتو لوس کردی، اونم پرید!

 

پ.ن ۱: هی آقاهه با توام........ اومدی سوار ماشینم شدی، کلی هم با حرفای صد تا یه غازت سرمو بردی ، اونوقت واسه  یه  بازدید  که اونم خودم رسوندمت، ده هزارو پونصد تومن هزینه می نویسی؟  دلم خنک شد که وسط اتوبان پیاده‌ت کردم. به بر و بچ  هم سفارش می‌کنم کسی از بانک ملی شعبه‌ی شهدا وام نگیره!


پ . ن ۲ : نامرد! گفت دارم میرم  لاوان ولی رفت دوبی!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ب.ظ http://iranbinbook.mihanblog.com

دوستان عزیزتجارت الکترونیک بسرعت راهش را در کشور ما باز میکند و نقش اینترنت در زندگی ما بیشتر خواهد شد لذا نباید فرصت را از دست داد باید هر چه سریعتراطلاعات لازم را بدست اورید . در راستای این هدف بنده یک سیستم مبتنی بر NETWORK MARKETING ایرانی که در نوع خودش اولین و مطمئن ترین و بهترین تا کنون است به شما معرفی می کنم . رئوس انچه که در این کار نصیب شما می شود عبارتند از :

۱-امکان کسب درامد تا سقف ۵۱۲ هزار تومان در روز از طر یق بازار یابی شبکه ای

۲- دریافت یک کارت اعتباری به نام آ ر یا کارت (توضیح در مورد آریا کارت پایین سایت آمده است) وبر خو رداری از مزایای ا این کارت

۳- برخورداری از مزایای عضویت و خدمات و تخفیف های یک صنعت مفید تجارت الکترونیک در زمینه تامین کتاب .

در این سایت شما با مبلغ 15000 تومان به عضویت ویژه در سایت در خواهید امد
جزییات کامل داخل سایت../
http://iranbinbook.mihanblog.com
http://iranbini.parsiblog.com
my yahoo id= netw0rk_marketing
کامل مطالعه نمایید...............موفق باشید./

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ

عوضش اینجور وقتا وجدان درد قضا شدن نماز و نداری!!!

مهدی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ http://ImPersian.com

پیدا کنید پرتقال فروش را ;)

روزنه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:26 ب.ظ

ا مهتاب من خل شده(چشمک)
من مهتاب خودمو میخوام!
چرا هذیون میگی دختر!
:)

پارسا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://khalvatladeh.blogsky.com

سلام
با حال نوشتی.
خیلی خوبه که آدم گاهی وقتا فقط به خودش گیر بده. چون همیشه دم دستشه.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد