صابخونه!

ینی همه کسایی که می‌خوان صابخونه بشن واسه خریدن یه دونه آلاسکا جیباشونو میگردن؟ ( من هنوز می تونم ۵ تا آلاسکای دیگه بخرم! )
نظرات 8 + ارسال نظر
پژمان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام صاحبخونه؟؟ یعنی میتونی ۵ تا خونه بخری !! یا ....؟ اگه میشه بهم بگو من اپم خو استی سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:56 ب.ظ

فکر کن، می‌شناسی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

اون مهمونیه خیلی باحال بود. همون مهمونی دوره‌ای با هم‌کلاسی‌های دبیرستانت. ببین منم درد تو رو دارم، احساس تفاوت، خوب می‌شه ولی، خوب خوب، جای بخیه‌هاشم نمی‌مونه. نگاهت من رو یاد نگاه جلال ( آل احمد ) می‌اندازه با این تفاوت که تلخی و تبختر نگاه تو مال سیری و پری است، مال اون اما از سر درد و داد و بیدادی که می‌کرد و به هیچ گوشی نمی‌رسید. منم دوست دارم برم تو تاریکی بایستم و آدما رو تحلیل کنم و آخرشم ببینم یه دنیا فاصله هست بینمون، مخصوصا با اونی که یه بچه‌ی زرزرو داره، یا اونی که از غذاهایی که برا شوهرش.... خوب هر کی یه جوری تنهاست!

همان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ

ببینم مگه برا رقصیدنم یا علی می‌گن؟ اگه آره کدوم علی؟

همان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

مبارکه ایشالا، خونه‌ی نو رو عرض می‌کنم. منم اتفاقا از وقتی فهمیدم این جا امکان خونه‌دار شدن من احتمالش نزدیک صفره و چون این قصه اونقدر حتمیت و جزمیت داره که برا همه یه باید اجتناب ناپذیره، تدارک خونه‌ی آخرت رو دیدم، یه جایی زیر یه درخت تنها، غریب و باصفا.... خوب هر کی یه جوری متفاوته!

مهتاب چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ب.ظ

نمیشد توی این بازار نایاب هوش و حافظه ی ما لطف می فرمودید خودتونو معرفی می کردید؟ این اول ترم که شروع میشه هوش و حافظه ی ما خودش کلی داغدار میشه!
بعدشم ما اصلا شیکم نداریم که ببینیم حرفهامون از سر شیکم پری است یا نه؟!!!
ضمنا ما واسه هر کاری یا علی میگیم. حتی اگه رقص باشه! چیه؟ مگه بده؟!
نکته آخرم اینکه ما قبل از خرید این خونه به فکر اون یکی خونه هم بودیم. از اونایی که برامون خواب دیدند بپرسید قصرمون توی بهشت چه شکلی بوده!!

بابک بیدل شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:58 ق.ظ http://babakbidel.blogsky.com

من شعر راجع هر موشوعی میگم مطلب بده شعر بگیر

روزنه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ب.ظ

مبارکت باشه مهتاب جان.ایشالا تا آخر سال پر پر میشه:)
اندازه بستنیهای کیلویی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد